ALGEMENE VRAGEN

Wij houden de ontwikkelingen rondom het coronavirus goed in de gaten en volgen altijd de adviezen vanuit de overheid en het RIVM.

Wij hebben verschillende voorzorgsmaatregelen genomen om ervoor te zorgen dat uw bestelling veilig verwerkt en geleverd wordt.

U kunt uw boodschappen dus gewoon bij ons blijven bestellen! Om uw gezondheid en die van onze chauffeurs te beschermen zal de bestelling voor uw deur geplaatst worden, zodat u deze niet direct hoeft aan te nemen. Als er nieuwe ontwikkelingen zijn of er verandert iets dan brengen we u natuurlijk meteen op de hoogte.

Ja, er is een minimaal bestel bedrag van €35, daarnaast vragen we een bescheiden bedrag van €4,95 zodat we jouw bestelling op tijd en gekoeld bij jou thuis kunnen bezorgen.

Tot 16:00u de dag ervoor.

Op dit moment bezorgen wij in Bergen op Zoom en Halsteren. Wij zijn hard bezig om ons bezorgingsgebied uit te breiden. Wil je hier van op de hoogte blijven? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

We vragen een bescheiden bedrag van €4,95 zodat we jouw bestelling op tijd en gekoeld bij jou thuis kunnen bezorgen.

Producten die u via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Is uw bestelling nog niet geleverd? U kunt tot 48u voor de levering van uw bestelling deze geheel/gedeeltelijk annuleren.

Bevat de herroeping ongeopende langer houdbare* producten zoals bijvoorbeeld flessen drank? Dan heeft u het recht uw producten tot 14 dagen na ontvangst deze zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@bozlokaal.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

*langer dan 14 dagen houdbaar.

Bij het afrekenen kan je kiezen tussen het thuisbezorgen en onze Pick Up Point. Wil je de bestelling komen afhalen? Kies dan voor de Pick Up Point.

Je kunt de bestelling komen ophalen bij onze Pick Up locatie. Onze Pick Up locatie vindt je hier: Wassenaarstraat 28, 4611 BV Bergen op Zoom

We vragen een bescheiden bedrag van €2,95 zodat we jouw bestelling op tijd en gekoeld bij kunnen houden in ons distributiecentrum.

Je kunt de bestelling komen ophalen bij onze Pick Up locatie. Onze Pick Up locatie vindt je hier: Wassenaarstraat 28, 4611 BV Bergen op Zoom

We vragen een bescheiden bedrag van €2,95 zodat we jouw bestelling op tijd en gekoeld bij kunnen houden in ons distributiecentrum.

Wij bezorgen je bestelling thuis op vrijdag en zaterdag van 10:00u tot 18:00u.

Nee hoor! Bij het plaatsen van je bestelling kies je zelf voor een ochtend- of middagbezorging.

Op de dag zelf laten we je (per sms) weten wanneer onze bezorger onderweg is naar jouw adres!

Wat vervelend, onze excuses! Je kan dit aan ons laten weten via onze klantenservice. Onze klantenservice is 24/7 beschikbaar en zal meteen aan de slag gaan om een passende oplossing te voor je te zoeken. Tip: Stuur een foto mee van wat er mis is gegaan. Zo kunnen we onze service verbeteren.

De bezorger probeert je eerst te bellen. Lukt dit niet, dan probeert hij jouw bestelling bij de buren te bezorgen en word je hiervan op de hoogte gebracht.

Wanneer dit niet mogelijk is neemt de chauffeur uw bestelling mee terug en nemen wij contact met u op.

Tips zijn altijd welkom! Wij zijn samen met de lokale ondernemers altijd bezig om het assortiment te verbeteren. Heb je een suggestie laat het ons weten via de klantenservice.

Wij bekijken iedere tip die binnenkomt. Als we zien dat meerdere klanten dezelfde tips indienen gaan we er samen met de lokale ondernemers mee aan de slag.

Wij proberen zo goed mogelijk producten te ordenen. Om u te helpen hebben wij een deel, samen met de lokale ondernemers, al voor je uitgezocht 😉 . Zo geven wij aan of een product glutenvrij, lactose vrij, vegetarisch en/of biologisch is.

Natuurlijk! Als je oud genoeg bent om de deur open te doen mag je de bestelling aannemen.

Houdt er wel rekening mee dat wij geen alcohol mogen bezorgen bij minderjarigen, dit is wettelijk zo bepaald. Mocht de bezorger twijfelen aan jouw leeftijd, dan zal hij om een identiteitsbewijs vragen.

Ja dat kan! Het is mogelijk om een ‘snelle’ bestelling te plaatsen, zonder dat je een account aanmaakt.

Als je van plan bent om vaker bij BOZ Lokaal te bestellen is het wel zo makkelijk om een account aan te maken. Zo kun je eenvoudig je oude bestellingen bekijken en hoef je niet iedere keer alle gegevens in te vullen.

Geen paniek, een nieuw wachtwoord is zo weer aangevraagd.

  1. Ga naar login/aanmelden Klik op “Ik ben mijn wachtwoord vergeten”
  2. Voer je gebruikersnaam of e-mailadres in. En klik op “wachtwoord opnieuw instellen”
  3. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met instructies om uw Bozlokaal.nl wachtwoord te wijzigen.
  4. Klaar!

VRAGEN BETREFT BETALINGEN

Je kunt op onze website heel simpel en veilig betalen via iDEAL. Dit kan via internetbankieren op je telefoon, tablet of webbrowser. Of via de bankieren-app van jouw bank.

We controleren betalingen altijd! Dit vanwege fraudegevoeligheid. We vinden het belangrijk om onze klanten tegen fraudeurs te beschermen.

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Het bedrag is meerdere keren afgeschreven van je rekening, maar je hebt maar één bestelling geplaatst?

Dit bedrag krijg je natuurlijk zo snel mogelijk van ons terug. Binnen 3 werkdagen hoort het bedrag weer terug te staan op je rekening.

Nog niets terug ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice! Dan lossen we dit zo snel mogelijk voor je op.

Controleer als eerste of er geld is afgeschreven.

  • Door drukte op het betalingsplatform kan het voorkomen dat er een betaling soms vertraagd binnenkomt. Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Stuur ons een screenshot van je bankafschrift. Let op dat hier het transactienummer op te zien is.
  • Check je spam-box, soms komt de bevestiging hier op binnen.
  • Geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Plaats je bestelling dan opnieuw.

Het kan soms wat langer duren voor onze website herkent dat je hebt afgerekend. Het kan tot 1 uur duren voordat we betalingen binnenkrijgen. Controleer dus altijd eerst of er geld is afgeschreven.

  • Door drukte kan het betalingsplatform kan het voorkomen dat er een betaling soms vertraagd binnenkomt. Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Stuur ons een screenshot van je bankafschrift. Let op dat hier het transactienummer op te zien is.
  • Check je spam-box, soms komt de bevestiging ook hier binnen.
  • Geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Plaats je bestelling dan opnieuw.

Retouneren en wet kopen op afstand

Producten die u via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Is uw bestelling nog niet geleverd? U kunt tot 48u voor de levering van uw bestelling deze geheel/gedeeltelijk annuleren.

Bevat de herroeping ongeopende langer houdbare* producten zoals bijvoorbeeld flessen drank? Dan heeft u het recht uw producten tot 14 dagen na ontvangst deze zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@bozlokaal.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

*langer dan 14 dagen houdbaar.

Producten die u via deze webwinkel koopt hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Is uw bestelling nog niet geleverd? U kunt tot 48u voor de levering van uw bestelling deze geheel/gedeeltelijk annuleren.

Bevat de herroeping ongeopende langer houdbare* producten zoals bijvoorbeeld flessen drank? Dan heeft u het recht uw producten tot 14 dagen na ontvangst deze zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via klantenservice@bozlokaal.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@bozlokaal.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

U kunt via iDeal betalen. Op deze manier komt u direct uit bij uw eigen betrouwbare omgeving van uw eigen bank.